duminică, 10 martie 2013

Jane Eyre (2006)


8 comentarii:

  1. Eu am vazut varianta 1970 cu George C. Scott.
    La vremea respectiva mie mi sa parut un super film, iar cartea cred ca am citit-o de j'deori! :))
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l'am vazut, dar din trailer pare interesant..o sa'l descarc azi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super , dar imi plac mai mult cartile !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vazut ecranizarea din 2011...mi-a placut ENORM!filmele dupa acest stil de romane sunt magnifice.Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Film bun. Merită văzut. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc. O seară plăcută tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut deja vreo 3 sau 4 versiuni...si sub forma de serial. Mi-au cam placut toate...incercand sa fac abstactie uneori de faptul ca distributia nu a fost cea mai reusita. Si cum un mare merit in succesul unei pelicule il are distributia... :)
    Nu ma indoiesc ca daca recomanzi aceasta versiune, este buna. Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Preferatul meu ramaine cel in regia lui Zeffirelli din 1996, cu Charlotte Gainsbourg si William Hurt.
    Una din cele mai dragi carti ale mele! :)
    Duminica placuta draga mea!

    RăspundețiȘtergere